پایه ی هشتم و هفتم

پاورپوینت درس هشتم دینی هشتم

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ب.ظ

پاورپوینت درس هشتم دینی هشتم






  • امیر محمد حاتمی

درس

دینی

هشتم

هفتم

پاورپوینت

نظرات  (۱۱)

تو رو خدا پاورپوینت درس چهارده دینی هشتم رو واسم ایمیل کن تورو به قران واسه چهارده فروردین ارائه دارم
ali.ajami80@gmail.com 
  • شیوا شهابی نژاد
  •   سلام من شیوا هستم و از شما درخواست می کنم که پاور پوینت درس چهار و شش دینی هشتم را برایم بگذارید اگر میشود هر چه سریع تر  که برای یکشنبه هفته اینده به ان نیاز دارم . با تشکر
    لطفا برای بقیه درس ها هم بگذارید
    لطفا پاور درس دهم رو اگه دارید واسم ایمیل کنییییید.....لطفاااااا
    سلام لطفا پاورپوینت درس پنجم دینی هشتم رو بذارید
    درس 14 لطفا

    پاور درس 15 لطفا

    سلام
  • به تو ربطی نداره
  • سلام  اصلان خور نیست بیاییم وبلاگ من همه چیز داره 
  • زنده باد کوهدشت
  • خیلی عالی

    لطفا پاور تمام دروس را بزارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی